Projekt SAMO_SIĘ – tydzień szósty

Tydzień szósty przesunięty o zbawienne siedem dni :) Dziękujemy :) Przygotowania przedświąteczne oraz kreatywność, która ostatnio mną zawładnęła podczas tworzenia świątecznych ozdób skutecznie uszczupliły mój czas. Mam jednak nadzieję, że zdążymy przed północą :D

→ → → PROJEKT SAMO_SIĘ ← ← ←

Temat na mijające dwa tygodnie to : Dla przyszłych inteligentów w okularach

Czytaj dalej

Potrawy wigilijne dla kobiet karmiących piersią

 

Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej. Każda karmiąca piersią mama na pewno zastanawia się co będzie jadła przy wigilijnym stole. Wszak Wigilia to kapusta, grzyby, śliwki, smażone ryby.

Z odrobiną fantazji można jednak ominąć zakazane produkty i cieszyć się równie dobrym smakiem co pozostali członkowie rodziny.

Czym zastąpić kapustę i jak upiec piernik light dowiecie się poniżej :

Czytaj dalej

Zestaw ćwiczeń po porodzie – kiedy zacząć?

Poród naturalny oraz cięcie cesarskie jest ogromnym obciążeniem dla organizmu kobiety. Każda mama ma prawo czuć zmęczenie.Teraz kiedy na świat przyszło Twoje dziecko stałaś się MAMĄ. Ogarnia Cię tysiąc emocji, które przeplatają się ze sobą w różnych konfiguracjach. Od szczęścia, radości i euforii po smutek, załamanie i rozgoryczenie. Za nasze negatywne podejście do świata odpowiedzialny jest zazwyczaj wygląd po porodzie. Patrząc w lustro zadajemy sobie pytanie czy na pewno kiedyś będziemy wyglądały tak jak przed ciążą. Nie ma powodu do zmartwień! Kobiece ciało ma niesamowitą zdolność regeneracji więc z czasem znów odzyskasz dawną formę. By temu pomóc już kilkanaście godzin po porodzie możesz wykonywać proste i nieobciążające mięśni ćwiczenia.

Czytaj dalej